Klubmodul henter siden
Brian Blichfeldt

08.01.2015
Hej alle!
Jeg kunne -igen,godt tænke mig at arrangere en tur ud af huset,hvor vi får en mulighed til at se andet vand end lige Køge bugt.
Jeg havde ,sidste år et opslag og mulighed for alle os i klubben at tage til Møn.Der var desværre ikke nogen der havde tid/lyst,men jeg skriver overhovedet ikke for at ærger mig offentlig, Jeg tog turen alene,for afsted skulle jeg. Fra Klintholm havn gik det nordenom Møn og det blev en herlig tur med mange flotte scenerier og smukt dyreliv-det hele sluttede i Præstø.Dertil skal lægges,at jeg fik en nogen erfaring i at planlægge en sådan tur med 2-3 overnatninger.
 Til sidst....Jeg er frisk på ideer og hold jer ikke tilbage hvis i skulle have nogle foreslag til udflugter.Jeg vil gå igang med at "pakke en tur" ved udgangen af Marts og vil stå med en færdig ide i udgangen af April hvis ingen andre vil byde på en ide´''''Jeg kunne forestille mig at turen skulle løbe af stablen,inden for tidsrammen- sidst Juli-midt Aug.Gerne med et par overnatninger.
Med eventyrslyst i blodet hilsner fra Brian  tlf 50 46 89 70