Regler for udlån af EGE klubhuset til private arrangementer.

For at låne huset til private sociale arrangementer, skal du henvende dig til formanden som skal godkende arrangementet og datoen, og derefter lægge det på vores hjemmeside ( under pkt. "Kalender" ).

Det vil samtidig blive skrevet på tavlen i klubhuset, således at også medlemmer uden internet kan se,  at der foregår noget den pågældende dag.

Du kan ikke selv disponere datoen - udlån kun efter forudgående aftale med formanden !

Klubbens faciliteter skal efterlades rengjorte og i orden umiddelbart efter arrangementets afslutning. (kan ikke vente til næste dag):

1. Feje og vaske gulve

2. Ordne toiletrum

3. Rengøre køkken

4. Efterlad i det hele taget huset rengjort

Hvis der er store mængder affald, skal du selv sørge for at tage det med hjem og skaffe dig af med det.

Arrangementer skal være af en art, som til enhver tid tillader klubbens øvrige medlemmer at færdes i huset og benytte faciliteterne uden at at det virker kunstigt eller "er i vejen". Formanden vurderer arrangementets karakter i hvert enkelt tilfælde, og arrangementer, der ikke skønnes at være egnede til afholdelse i klubhuset, afvises.

Bemærk ved lån, at klubhuset er røgfrit, og at hunde ikke må medtages i huset.

Hvis du kommer til at slå noget i stykker, skal du henvende dig til formanden og fortælle hvad der mangler, således at vi kan få repareret eller anskaffet nyt.